۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی:

۵۵ هزار سبد تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند خراسان رضوی تهیه شد

۵۵ هزار سبد تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند خراسان رضوی تهیه شد

مشهد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: با همراهی مردم و خیرین و مراکز نیکوکاری ۵۵ هزار بسته تحصیلی در خراسان رضوی تهیه و در سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در رزمایش توزیع پنجاه هزار بسته تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند که در محل اردوگاه ثامن الائمه (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: در طول این سه سال که توفیق خدمت در کمیته امداد داشتم، همیشه ایشان خواسته ما را اجابت کردند از این رو از همراهی آموزش و پرورش با کمیته امداد و خانواده‌های محروم تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان نیازمند به دلیل محرومیت نمی‌توانند لوازم التحریر بخرند، گفت: این اتفاق موجب شاد کردن دل این ۵۰۰۰ خانواده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۷ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: امداد استان متعهد به تهیه ۳۵ هزار بسته تحصیلی برای سال جدید شده است و در مجموع ۱۴ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری و خیرین و کمیته امداد برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

سلم آبادی بیان کرد: ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط حامیان پرداخت شده است که در مجموع ۵۵ هزار بسته تهیه شده است.

کد خبر 6234174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha